Jelikož jsem si v týdnu před Setkáním měla vybrat dovolenou na akci, která se nakonec nekonala, rozhodla jsem se, že na Setkání vyrazím již ve středu. Takhle v předstihu totiž jezdí na akce naši kamarádi Myotisáci, ti si třeba na Jaskyniarsky týždeň berou rovnou celý týden, aby si to pořádně užili. Když jsem po dlouhém cestování z Moravy dorazila do kempu, byl zcela opuštěn. Zavolala jsem tedy na telefonní číslo správce a nakonec jsem se domluvila s dost překvapeným zaměstnancem kempu, že si tu můžu postavit stan a dal mi i klíč od budovy, za což jsem mu byla moc vděčná.

Ve čtvrtek a v pátek jsem výletovala na České i Saské straně Švýcarska.

Pátek

V pátek když jsem dojížděla zpátky z výletu, potkala jsem u autobusové zastávky našeho člena – Vojtu. Překvapil mě chlapec, doteď to vypadalo, že jsem z Dagmaráků nevyměkla pouze já 🙂 V místní hospůdce, kde už mě za ty 3 dny znali, jsme si dali jídlo a pivo a zamířili jsme do kempu. Tam mi Vojta předvedl jeho nejnovější vychytávku v podobě ultralight stanu. Zaregistrovali jsme se a zúčastnili volné zábavy. Postupně dorazili i kamarádi z Myotisu, Jirka z Liberce a ostatní staří známí. V průběhu večera jsem se zúčastnila noční prohlídky v podzemním skladišti na paliva. Z X cisteren na naftu tam zůstala již jediná. Na ní byly ruské nápisy, takže se někteří snažili oživit znalosti z ruštiny. Po návratu pokračovala volná zábava.

Sobota

Následující den jsem jela s Dušanem a Bohouškem na Děčínský Sněžník do fluoritového dolu. Tuto exkurzi jsme si velice užili. Vojta byl na exkurzi do Stelzigovy jeskyně. Pozdě odpoledne jsme ještě stihli pár přednášek a dokonce i slavnostní předávání horkého bramboru pro pořadatele příštího Setkání. A přebíral ho Dušan jakožto zástupce Myotisu.

Tož přejeme Myotisákům, ať se s tím statečně poperou!! Večer proběhly klasické zpěvy, popíjení, tak jako je to na takových akcích zvykem.

Neděle

V neděli jsme si s Vojtou sbalili věci. Kuba, místní průvodce, nás zavezl do Děčína na vlak. S Myotisáky pak dál pokračoval na pěší výlet, my jeli vlakem domů.

Další fotky z putování Českosaským Švýcarskem na rajčeti, tam jsou taky Lubošovy fotky.

Na webu Myotisu je článek od Luboše.